Νομίζεις οτι όλα είναι δικά σου?

…..μάταια γυρνάς στο παρελθόν και ρωτάς τι απ’ όλα αυτά ήταν δικό σου,
τίποτα μικρό μου, παρ’ εκτός….κάτι λίγα η αμοιβή σου……

…………

Μα εγώ μικρό μου είμαι πολύ μακριά…..μην το ψάχνεις, δεν πειράζει…..

 

15 Σχόλια to “Νομίζεις οτι όλα είναι δικά σου?”

  1. Καλησπέρα Βιβή, είδα την ανάρτησή σου μέσω του space. Δεν υπάρχει τρόπος μόλις μπαίνω εδώ να βλέπω ότι καινούριο υπάρχει;

  2. Καλησπερα Βιβη…Επιτελους εμαθα να μπορω να βλεπω τις αναρτησεις των φιλων μου.
    Καταπληκτικο κομματι οπως και ολα τα αλλα του Μουτσιου…Σοφα λογια…ετσι ειναι…<>
    Καλο ωραδυ φιλαρακι μου!!

  3. agriada52, υπάρχει τρόπος να παρακολουθείς τις νέες αναρτήσεις. Μέσω feedreader. Βάλε στο google τη λέξη, κατέβασε ένα προγραμματάκι που θα βρεις και μετά προσθέτεις στο προγραμμα αυτό, που ανοίγει όταν ανοίγεις και τον υπολογιστή σου, τα ιστολόγια ή τα blog που παρακολουθείς, και όποτε δημοσιεύεται μια ανάρτηση, τότε στην εμφανίζει απευθείας. Δοκίμασέ το, και αν δεν τα καταφέρεις, τα ξαναλέμε….

    Vivi, όπως πάντα υπέροχες επιλογές. Καλό σου βράδυ.

  4. Καλημέρα, πλέον και από μένα γιατί στις 1:28 το πρωί, έβλεπα ήδη το τρίτο ή το τέταρτο όνειρο, δεν θυμάμαι καλά.
    Έτσι είμαστε εμείς, δυσκολοθώρητοι… γενικώς…!!! Τα πάντα μόνοι μας…!!!
    Καλημέρα και πάλι…

  5. …..μην το ψάχνεις, δεν πειράζει…..

    Μα εγώ χωρίς ψάξιμο πώς θα κατάφερνα να φθάσω ωσ εδώ και να αφήσω την Καλημέρα μου και τις ευχές μου;;;;

    Καλημέρα
    Καλορίζικος ο χώρος!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  6. Μιά καλησπέρα και από μένα!!!!

  7. Αγάπη μου άμα δεν το ψάξω τόχασα στην κυριολεξία..ετσι κι’αλλιώς ακόμα δεν το βρήκα . Πάρε κανένα τηλέφωνο να σου πώ τίς απορίες του μαθήματος της ημέρας.

  8. Καλημερα..πανεμορφο Βιβη μου..
    Οσον αφορα τις ενημερωσεις εγω απο το blogspot δεν εχω προβλημα,διοτι ενημερωνομαι συνεχως για τις αναρτησεις των φιλων μου,και απο οποιονδηποτε χωρο…

Σχολιάστε