Τα ταξίδια της βροχης…

Είναι οι άνθρωποι που χάνονται

μες τα μεγάλα πανηγύρια

μα εγω ακόμα σε φαντάζομαι

μες της βροχης μου τα ταξίδια….

10 Σχόλια to “Τα ταξίδια της βροχης…”

  1. Καλημερα Βιβη μου..Χαιρομαι που σε ξαναωρισκω..Σε ευχαριστω για την βοηθεια…
    Το τραγουδι καταπληκτικο!!!!

  2. Και τι όμορφα που βρέχει!!!! Ολα έχουν πρασινίσει σαν να είναι άνοιξη.
    Βλέπω μαζευόμαστε σιγά σιγά…
    Καλή σου μέρα Βιβή!

  3. Γειά σου Γιάννη , γειά σου Αθηνά μου…..
    Για να δουμε …θα τα καταφέρουμε να μαζευτούμε πιστεύω…..
    Καλό απόγευμα και στους δύο!!!!!

  4. καλημεραααααααα
    καταπληκτικο τραγουδι….ομορφη η σελιδα …
    πεστε μου και μενα βρε παιδια πως να φτειαξω την δικη μου….
    Γιαννη και η δικη αου σελιδα μ΄αρεσει…μπορεσα κι εβαλα και σχολιο….:))))

  5. Καλημέραααα! Εδώ είμαι και εγώ!!!! καλημέρα σε όλους!!!!!!!!! Η βροχή μπορεί ν’αναι και πολύ πολύ όμορφη! Ενεργεί ως κάθαρση τις πιό πολλές φορές!!! Και …τα ταξίδια μες από τα εσύ, εσύ της βροχής- μούρθε στο νου τώρα εκείνο το ποίημα- μπορεί νάναι υπέροχα! Γιατί είναι στο χέρι μας να τα φτειάξουμε έτσι!

  6. Καλως τη Βεατρίκη…
    Αμ εσυ είσαι προχωρημένη….βάζεις και βιντεο!!!!!!
    Φιλάκια!!!!

  7. Το οποιο βίντεο ειναι φοβερόοοο!!!!

  8. Δεν είμαι φάντασμα
    (δλδ όχι ολόκληρο το φάντασμα.)
    Είμαι τα χέρια του που ρθαν να γράψουν «Είμαι κι εγω εδώ»!!
    Καλησπέρα σε όλη την παρέα
    ¨Οποιος επιθυμεί να μου κρατήσει το χέρι ας κάνει 1 κλικ εδω
    http://lydia1196.wordpress.com

  9. Πολυ ωραιο Βθβη…..και το βιντεο πανεμορφο….αν και η Μαιρη εβαλε και αυτη την δικη της πινελια….
    Και βιντεο στα σχολια..???? Προχωρημενα πραγματα βλεπω…χαχαχα
    Καλο Σαββατοκυριακο…

    • Καλημέρα Theo!!! Προσπαθω να βρω άκρη ..μάλλον όλοι προσπαθουμε να βρουμε άκρη….
      Πέρασα κι από σένα αλλά δεν ξέρω τι έκανα..που έγραψα..αν έγραψα…γενικά δεν ξέρω τι έκανα…χαχαχα!!!
      Ευχαριστω! Νάχεις ένα όμορφο Σαββαροκυριακο!

Σχολιάστε