Σα να παρακουνιόμαστε μου φαίνεται……..

Κουνιέεεεμαι!!!!!! [πλήν όμως…..ακουσίως]

1ae37ddca8b91c11302e374eca09af79

Να το διασκεδάσω τώρα??????

……και δεν έχουμε και πάρτυ….

ΑΑΑΑΑΑ!!! Όλα κι όλα………

Help!!!!

00020344

11 Σχόλια to “Σα να παρακουνιόμαστε μου φαίνεται……..”

  1. ¨Ω ω ω !!!!ωωωωχ! Και που να δείς τι κούνημα έριξα από δώ! Και σαν και σε ακούσιο!!!! 5,4 τα rixter γαρ! Κι έπεται συνέχεια…λένεΟλονύχτιο κούνημα! ακούσιο…Βρε, ωραία ιδέα…Αρχίζω το παρτυ από τώρα για να κουνιέμαι μετά εκουσίως και ακουσίως…στο όλον, που λένεεε! Τι, δεν καταλαβαίνεις;;;;; Μπας σε καλό σου!!!

  2. Δεν προβλέπω να βγάλουμε νύχτα απόψε!!!! Άρχισε το εκουσίως μπάς και ξεχάσουμε το ακουσίως!!! Εγώ τα κατάλαβα όλα ..τι για χαζή με πέρασες???? By!!!

  3. Τι εγινε βρε παιδια???ενημερωστε και εμενα τον ανενημερωτο….Ξυπνησε ο εγκελαδος?? χασμουρηθηκε? βρυχηθηκε..??Αν ολα ηρεμησουν και περασετε στο εκουσιο ταρακουνημα ..διασκεδαστε το τοτε…Καλο ξημερωμα..

  4. Δεν ξερω που και πως κουνηθήκατε, αλλά εμένα μου ξεκουνήσατε τη μνήμη, με τους idols και τους formix. Ομως δεν μπορώ να χορέψω, ειμαι στο κρεβάτι με ιλίγγους, και αν κουνηθώ λίγω κουνιέται το ταβανι πιο πολύ.Καλη σας μερα

  5. Kαλημέρααααα!Nα είναι πάντα τέτοια τα κουνήματα καλή μου και να μην χρειαστεί ποτέ να βάλεις σε ανάρτηση τον κανονικό πίνακα του Μουνκ…Φιλιά από μια αμετα-κούνητη Αθηναία! 😉

  6. ωχ αμαν!!το ακουσα το πρωι βρε φιλεναδα απο τη τβ..κουνηθηκατε γερα ε;βαλθηκε ο ατιμος να σας μαθει να χτυπατε φραπεδακι..χιχι..τιποτα δεν ειναι θα περασει..αλλωστε μαθημενα τα βουνα απ\’τα χιονια..σωστα;φιλακια πολλα με πολλα ριχτερ.. :))

  7. Μπλάκ Χιούμορ ,ε ?Καλά…………….

  8. Βιβή μου μια από τα ίδια και εδώ…μέχρι και στη Λαμία κουνηθήκαμε 2 φορές!!!Φαντάζομαι εσείς εκεί… :((

  9. Χμ σα να κουνηθήκαμε πάλι λίγο σήμερα το μεσημέρι ε;

  10. Ελένη μου κουνηθήκαμε αρκετές φορές μετά από τη 18/1 και μάλιστα ένα βράδυ τα χρειάστηκα! Αλλά ευτυχώς σήμερα δεν κατάλαβα τίποτα! Πάω να δω νέα!!!

  11. Ναι το βραδάκι κατά τις 3 παρά το θυμάμαι και εγώ…ακόμα!

Σχολιάστε