Ο χρόνος…πετάει….

me

11 Σχόλια to “Ο χρόνος…πετάει….”

  1. Μώρε μώρε..Κουβέντες που ανατρέπονται επίσης στη στιγμη..Δε νομίζεις?….Γειά Σου Βιβή..!

  2. Κι αν ειναι ασχημη;Θα μου πεις για να την ζεις ..υπαρχεις!και αυτο μετραει.καλο βραδυ Βιβη μου.

  3. βιβή μου, καλησπέρα! Την παρούσα στιγμή στου γράφω και νοιώθω όμορφα.Πριν από μερικά λεπτά άκουγα έναν απατεωνίσκο.Πιο πρίν ταχα βάλει μ\’ενα καρχαρία. Και ..να σου πω την αλήθεια μου, η πιό όμορφη απ\’ όλες ήταν σαν σκεφτόμουνα εκείνο το χωριουδάκι πριν κάμποσο . Και η γλύκα που κουβαλώ ακόμη είναι από τα τότε..πριν κάμποσο.Ε! Εχουν και τις χάρες τους οι προγενέστερες.Αμα είναι κι ευχάριστες είναι σαν να ρέουν την διάθεση και την γλυκα τους στις στιγμές του χρόνου, σε διάρκεια…Σάκη, οχι δεν ξεμούδιασα ακόμη . Ερράζομαι και κάνω και τις λακιχτές μου , σαν και αυτήν τώρα! (χιχιχ)Πάντως, έχει δίκηο ο Γκαίτε…Πέρασε η μια στιγμή ανατροπής της ή ακόμη;;;;Σάκη!!!!!! μέτρα το λεπτοδείχτη!!!!

  4. Ζήσε το σήμερα με την εμπειρία του χθές. Το αύριο δεν το ξέρεις, όμως ΕΣΥ το διαμορφώνεις. Τα πάντα είναι στο χέρι μας… Καλό βράδυ και από μένα…Υ.Γ.:Πέρασε ήδη μια εβδομάδα…Χάλια…

  5. Eτσι ακριβώς είναι ο χρόνος περνάει… το "τώρα" είναι που μετράει…Καλό σου βράδι κορίτσι μου…

  6. Γεννήθηκα σε μια στιγμήτου κόσμου και βαδίζωγια μια μεγάλη χαραυγήκαι πίσω δεν γυρίζωΜια φορά στον κόσμο ήρθαδυο φορές μ\’ αρνήθηκανκαι όταν είπα την αλήθειαόλοι οι δρόμοι κλείστηκανΜια φορά στον κόσμο ήρθαδυο φορές μ\’ αρνήθηκανκαι όταν είπα την αλήθειαόλοι οι δρόμοι κλείστηκανΓεννήθηκα και ήταν πρωίμα έζησα την νύχταάλλα μου είπαν οι θεοίκαι άλλα στο κόσμο βρήκαΜια φορά στον κόσμο ήρθαδυο φορές μ\’ αρνήθηκανκαι όταν είπα την αλήθειαόλοι οι δρόμοι κλείστηκανΜια φορά στον κόσμο ήρθαδυο φορές μ\’ αρνήθηκανκαι όταν είπα την αλήθειαόλοι οι δρόμοι κλείστηκαν Στίχοι: Δημήτρης ΧριστοδούλουΜουσική: Λίνος ΚόκοτοςEkτέλεση: Νίκος Ξυλούρης«Αυτή τη στιγμή, γευόμαστε…… την αιωνιότητα.» έλεγε κάποιος άλλος Ποιητής…..

  7. Ώρες σιωπής και χάνομαι στο άσπρο των ματιών σουΏρες αιχμής και βρίσκομαι στις άκρες των χειλιώνΑς ήτανε να κράταγες στιγμούλα μου στο χρόνοΑς ήτανε να φώτιζες αυτό μου το κενόΦταίνε τα τραγούδια που με πήραν απ\’ το χέρικάτι στοιχάκια σαλεμένων εραστώνμα εμένα τη στιγμούλα μου πίσω ποιος θα μου φέρειΕγώ ό,τι αγάπησα σε εκείνη το χρωστώΏρες σιωπής και πίστεψα στα ναι σου και στα όχιΏρες αιχμής και βρέθηκα στον έβδομο ουρανόΝα ζήσω σ\’ ένα όνειρο δεν ξέρω αν με παίρνειμα ο έρωτάς μου άναψε, γι\’ αυτό σου τραγουδώ Στίχοι, Μουσική και Εκτέλεση: Διονύσης Τσακνής^http://www.youtube.com/watch?v=PuNPoJIllXIΟ χρόνος…… πετάει……. και οι στιγμούλες χάνονται μαζί τουΚαλή Σου Νύχτα….. Βιβή μου

  8. Oui le temps passe vite ! Oui, comme dit Goethe, le plus important c\’est l\’nstant présent, et celui qui sait profiter de ce moment-ci est un homme avisé ! J\’adhère complètement à cette philosophie, Le passé est déjà terminé et l\’avenir n\’existe pas encore, donc j\’essaie de vivre maintenant à 100%, comme si c\’était ma dernière heure ! Amitiés et bon week-end !

  9. Chaque instant est une poussière d\’éternité !

  10. Aαα τι όμορφα που νοιώθω!!Τούτη τη στιγμή εχω το προνόμιο σε παγκόσμια αποκλειστικότητα να σου πω Βιβή μου ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ!!! http://www.youtube.com/watch?v=IKffDTu6THA&feature=related

  11. Μόνο που η παρούσα στιγμη του Γκαίτε είναι παρελθούσα ως προς εμάς.

Σχολιάστε

