Όταν βρέχει……

….τα σύνεφα τρέχουν….

….η γη μυρίζει βροχή…

…..τα τρένα  φεύγουν για καινούργιες ξενιτιές……

…..και εμεις κάνουμε απολογισμό….

7 Σχόλια to “Όταν βρέχει……”

  1. Βιβή μου, βιβούλα μου..τι μούπαθες χαρά μου;;Κι είναι οι επιλογές σου όλες διαλεχτές η καθε μιά, μα η τελευταία με την θανατερή την ευμορφάδα της ήτανε που μ\’ άφησε τούτη την πικρίλα στην γεύση.. ΘάνατοςΚι είναι η βροχή μια θαλπωρή να ξέρεις , αν την δείς αλλιώτικα, πλένει, δροσίζει, αναζωογονεί..Κι είναι τα ταξίδια για να ενώνουν αντίς για να χωρίζουν, κι είναι οι ανθρώποι ζωντανοί που την αγπάη όλο ζητάν\’ κι ένα χαμόγλεο να μοιραστούνε..Δεν είναι κούλες σε βιτρίνα, δεν είσαι και δεν είμαι.Ανθρωποι είμαστε ωρε! και εγώ δσ\’αγαπάω καμάρι μου! Αιντε και θα κάνει ξαστεριά, να φύγει η πίκρα..Φιλιά πολλά! Και μια αγκαλιά.

  2. Quatre chansons de pluie dont je ne comprends pas les paroles (c\’est sans importance) mais qui laissent comme un air de méléncolie ! Je me souviens d\’une chanson que chantait Tino Rossi dans les années trente "Il pleut sur la route". http://www.youtube.com/v/dkHQ-HRWIEo&color1=0xb1b1b1&color2=0xcfcfcf&feature=player_embedded&fs=1Tino RossiIl pleut sur la routeParoles: Henry Himmel, Fr: R.Chamfleury. Musique: Henry Himmel 1934« L\’orage est partoutDans un ciel de boueMais l\’amour se rit de toutElle a dit ce soirPour la recevoirChez moi tout chante l\’espoir…Il pleut sur la route…Le coeur en dérouteDans la nuit j\’écouteLe bruit de tes pas…Mais rien ne résonneEt mon corps frissonneL\’espoir s\’envole déjàNe viendrais-tu pas ?Dehors… le vent, la pluie…Pourtant, si tu m\’aimesTu viendras quand mêmeCette nuitIl pleut sur la routeDans la nuit j\’écouteA chaque bruit mon coeur batNe viendras-tu pas ? »Amitiés

  3. Il pleut sur la route…Βρέχει στο δρόμοLe coeur en dérouteΗ καρδιά χάνει το δρόμο τηςDans la nuit j\’écouteΜεσ’ τη νύχτα ακούω Le bruit de tes pas…τα βήματά σουMais rien ne résonneΑλλά, ηχώ δεν υπάρχειEt mon corps frissonneκαι το σώμα μου τρέμειL\’espoir s\’envole déjàΗ ελπίδα μου φεύγειNe viendrais-tu pas ?Δε θα ‘ρθείς? Dehors… le vent, la pluie..Έξω ..ο άνεμος, η βροχή.Pourtant, si tu m\’aimesΩστόσο, αν μ’ αγαπάςTu viendras quand mêmeΘα ‘ρθείςCette nuitαυτή τη νύχταIl pleut sur la routeΒρέχει στο δρόμοDans la nuit j\’écouteΑφουγκράζομαι τη νύχταA chaque bruit mon coeur batΣε κάθε ήχο η καρδιά μου χτυπάNe viendras-tu pas ? »Δε θα ΄ρθης?L\’orage est partout Η καταιγίδα είναι παντούDans un ciel de boueΣ΄ ένα σκοτεινό ουρανόMais l\’amour se rit de toutΑλλά η αγάπη χαμογελά τριγύρωElle a dit ce soirΑπόψε είπε,Pour la recevoirγια να τη δεχθούμε Chez moi tout chante l\’espoir…Σ’ εμένα, όλα τραγουδούν την ελπίδαTino RossiIl pleut sur la routeParoles: Henry Himmel, Fr: R.Chamfleury. Musique: Henry Himmel 1934Merci Marie-Do! Amitie!!!!!

  4. Στο καλο σου…μου ξυπνησες τον ρομαντισμο μου……και δεν ειμαι για τετοια αυτην τη στιγμη…αλλα δεν πειραζει..απο μια πλευρα…καλο μου εκανες…νασαι καλα Βιβη μου…

  5. ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΥΠΗΡΧΑΝ ΚΙ ΑΛΛΕΣ ΣΤΟ ΣΤΥΛ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ!!!!!!!!!!!!!..ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΕΙΣΑΙ!!!!!!!!!ΧΑΙΡΕΤΕ..!!!!!!!!!!

  6. Το\’χω ξαναπει… τρελαίνομαι για τη μυρωδιά της γης όταν βρέχει … τρελαίνομαι για το ουράνιο τόξο που βγαίνει (βέβαια εδώ πού να το δεις;;;). Τρελαίνομαι για Θηβαίο!!!! Θηβαίος θεός!!! :-))) κι αυτό το έχω ξαναπειΠολλά έχω ξαναπει μα δε με νοιάζει … θα τα λέω και θα τα λέω όσο μου δίνετε έναυσμα με ωραίες καταχωρήσεις!!!Καλημέρα γλυκιά Βιβή

  7. Η βροχή σταμάτησε. Τα δέντρα στάζουν μοναξιά….

Σχολιάστε

