Δεν σας έχω ξεχάσει!

Δεν σας έχω ξεχάσει!

Απλώς…έχω πέσει σε χοντρό λούκι!

Ελπίζω σύντομα να τα πούμε…..

Ο Γελαστούλης είναι μπερδεμένοςΟ Γελαστούλης είναι μπερδεμένοςΟ Γελαστούλης είναι μπερδεμένος

5 Σχόλια to “Δεν σας έχω ξεχάσει!”

  1. Καλο ξεμπερδεμα κοπελα μου κατι αναλογο ολοι μας,βλεπεις ειναι η εποχη της τρεχαλας!Καλη σου μερα βιβη μου.

  2. Και εμείς δεν σε ξεχάσαμε αγαπητή μου φιλενάδα,ελπίζω να τακτοποιήσεις σύντομα την κόρη σου στο νέο της ξεκίνημα και να τα πούμε πολύ σύντομα! :))

  3. Φιλενάδακι αν δεν δίνω ΄το παρόν δεν σημαινει πως σε ξεχνώ.Βρίσκομαι εκτός έδρας μέρες τώρα κι εγω .Οποτε πιάνω σήμα(κλεβω σουτ!!) πιάνω και τα σήματα βρίσκω και τα βήματα κι ναμαι εδω να σε καλησπερίζω. Δεν ξέρω τί σε ταλαιπωρεί αλλα να ξέρεις πως σου στέλνω την θετική μου σκέψη.Υπομονή και ψυχραιμία.Φιλιά!!:)

  4. ε καί ?..Το ρώτησες το λούκι άν αντέχει άλλο να χώνεται πολύ ?………..Γιάάάά΄δώστου ένα μάθημα λοιπόν που να μήν ξανατολμήσει να παρουσιαστεί..!…………….Next time…..Cu..

  5. Μια μεγάααλη αγκαλιά…για να ξεκουράζεσαι……ΚΑΛΗ ΣΟΥ ΝΥΧΤΑ… Βιβή μου

Σχολιάστε

