Άκου!

Αντίγραφο από travel

3 Σχόλια to “Άκου!”

  1. Ακου με σύ τώρα, χαρά μου!Αυτό το ταξίδι δεν έχει στάσεις!Και δεν μπορείς να κατεβείς ούτε σύ, ούτε και γώ!

  2. Ακου και μένα τώρα:)Θα φτάσω νύχτα Οι συναταξιώτες μου θ`αρνηθούνν την καταγωγή τους.Ενώ θα προσπαθώ να μαντεύσω την ασθένειά τουςνα ονομάσω την ανωνυμία τουςΟι Σειρήνες κ οι Κίρκη θα ουρλιάζουνκ εγώ θα μονολογώγια την αμνησία της νύχτας. Θα φτάσω νύχταΠυρπολημένη η σκάλαΑνοίκεια αισθήματαΑματηρές φωτοχυσίεςστο blue moonΣτα σκουπίδια οι γάτες θα σκαλίζουντα περιττώματα του χρόνουΑιμοπτυσία παιδικής αθοώτηταςΕπώνυμες ερωτικές επιστολέςσ`ανώνυμους παραλήπτεςΜικρά καρέ μιας μισοτελειωμένης ταινίας Επιτέλους!!Αφες εμένα την αμαρτωλήΝα εξουσιάζω τις νύχτες σουΝα σχεδιάζω τις μέρες σου.. Ο έρωτας είναι ανάμεσα εξουσίας κ τρέλας.\’Ηθελα να`μαι η τρέλακ να`σαι η εξουσία. Επι-Τέλους! Έφτασα αργά-τη νύχτα..Στους συνταξιδιώτες μου θα ανρνηθώ την καταγωγή μουΕνώ θα προσπαθούν να μαντεύσουν την ασθένειά μου..(Ενα δικό μου χωρίς συνταξιδιώτη)

  3. Λυδία μου, σ΄ευχαριστώ πάρα πολύ για το υπέροχο ποίημα που μου χάρισες!Υπερρεαλιστικό,ωστόσο συνεπές και αισθητικά όμορφο, καταφέρνει να ξυπνήσει συναισθήματα…Μου αρέσει πάρα πολύ! Σ΄ευχαριστώ!

Σχολιάστε

