Είμαστε πολλοί….αλλά είμαστε σκόρπιοι!!!

Αντίγραφο από 1214103322KGtllNl

3 Σχόλια to “Είμαστε πολλοί….αλλά είμαστε σκόρπιοι!!!”

  1. ααα το λέω συχνά αυτό…πάντα μου άρεσε!Είμαστε πολλοί αλλά ο καθένας ΜΟΝΑΧΟΣ…Καλημέρα και καλό μήνα Βιβή :))

  2. Καλημέρααααα! Καλό μας Μήνα!!!!Και που να σου πω τ\’ όνειρο πουχω σαν ξημερώνει! Ονειρο αληθινό! Τι λες; Νάμαι η μόνη πούχω όνειρο/α; Λοιπόν, να μαζευτούμε, λέω, οι λίγοι, μα να μην γίνουμε πολλοί και έτσι να μένουμε μαζί! Να παίζουμε την μπάλα κι ο χρόνος να τρέχει να μας πιάσει από πίσω μας τρεχάλα!Ονειρο δεμένο στο μουράγιο; Ονειρο απατηλό; Κι ο Ιούλης είναι εδώ!Φιλιάααααα!Υ.Γ Και ο τυπάς στο κέντρο είναι όλα τα λεφτά!

  3. Αδέλφια μου αλήτες πουλιά..κι εγω σαν κι εσας στους ανέμους γυρεύω χαμένα όνειρα Είμαι κ εγώ εδω!Πάμε…Mαέστρο δώσε tempo `για ένα όνειρο alegro.Kαλό μήνα!Δεν ξέρω για εσας αλλά εγω απο σήμερα βρίσκομαι στην παρανομία.Αν σας ενοχλεί το σβύνω.Αλλά την πίπα της ειρήνης σας το λέω δεν την κόβω..Ξηγημένα ε?

Σχολιάστε

