Για τους φίλους!

friends

11 Σχόλια to “Για τους φίλους!”

  1. Καλημέρααααααα! Βιβή μου! Είναι υπέροχο! Απλά υπέροχο! Οχι μόνον το ρηθέν από τον Καμύ, αλλά αυτή η εικόνα είναι που με σκλάβωσε! Κυριολεκτικά!

  2. Καλημέρα κι απο μένα Βιβή μου.Να περπατήσω δίπλα σου ναι..αλλα πρέπει να βγάλουμε απ την μέση και τουτο το παγερό γυαλί .Θα μου πείς οι πιγκουίνοι μόνο σε πάγους ζούνε.Με τούτη τη σκέψη εμένα δεν μου αρέσει η φωτογραφία που διάλεξες:Phttp://www.youtube.com/watch?v=Us-TVg40ExM&feature=PlayList&p=58111FFC06C37022&playnext=1&playnext_from=PL&index=26Αν δεν ακολουθούσα τα ίχνη της Βεατρίκης θα νόμιζα πως πάλι χάθηκες ανάμεσα στις σελίδες.

  3. Μα Λυδία μου, οι πιγκουίνοι με τους πιγκουίνους και οι άνθρωποι με τους άνθρώπους…. Ο καθείς στο είδος του, που λένε.Σημασία έχει το "stand by me" Και είναι υπέροχο αυτό είτε αφορά σε πιγκουίνους, είτε σ\’ανθρώπους, είτε στο καθε τι ! Απολαυστικό το τραγούδι…ακολούθησα τ\’αχνάρια σου..Αχ ! Αυτή η φυσαρμόνικα και ο ρυθμός και η φωνή ! Ονειρο!!!!!!Φιλιά και στις δύο ..αναμεσίς είμαι

  4. Το ξέρω Βεατρίκη μου οτι εμεις ανήκουμε στην συνομοταξία των ανθρωποειδών:PΗθελα μόνο να σπάσω τον πάγο-γυαλ;i. Nα μην μοιάζουμε μόνο με ανθρώπους επειδή περπατάμε στα δυο και φοράμε παπιγιόν.Αυτο δεν μου αρέσει.Κατα τα άλλα είναι γλύκα τόσο η φωτό οσο και τα πιγκουινάκια.Κοίτα τί αλλο πρόσεξα τώρα…περπατάνε σε λασπωμένο δρόμο!!Ααααα φεύγω..ξέφυγα πάλι..:P

  5. Κοίτα, μην δεν τ\’αφηνες να πέσει, Λυδία!!!Κι όσο για τον δρόμο των πιγκουίνων..Δεν είναι βρε λασπωμένος..Πολυπερπατημένος είναι..Αχνάρια είναι αυτά..Και δείκτης ασφαλείας κιόλας..Ακόμη και οι πιγκουίνοι είδες;;; Πάνε από τ\’ασφαλή τα μονοπάτιαΠου εμείς τα ανθρωποειδή που κάνουμε και κάτι βουτιές νααααα στα γλυστερά..Πούναι το δίχτυ ασφαλείας;;

  6. Mμμ δίχτυ ασφαλείας? Εχω ένα για μένα>Τις αλήθειες μου.Κι ένα για σένα>Μια αγκαλιά:)Mή με μαλώνεις που βλέπω κι αυτο που κοιτάς εσυ μα και κάτι άλλο:(θες να πούμε τα ίδια?

  7. Μεγάαααααλη αγκαλιά. Κι είμαι και ευρύστερνη, έχω και μακρυά χέρια! (Sic)Εμ! Είδες!Αμα δε κάνουμε τις βουτιές, πως θα βρούμε τις άλήθειες μας;Stand by me!!!!!!!!Βιβή μου, είδες οι πιγκουίνοι;

  8. Καλή μου Λυδία!….. Έστω και ακολουθώντας τα ίχνη της Βεατρίκης, με βρήκες και αυτό έχει σημασία! Το γυαλί που βρίσκεται ανάμεσά μας, πολύ ευχαρίστως να το βγάλουμε! Αν και πιστεύω ότι δεν αποτελεί κάποιο παγερό εμπόδιο, αλλά μέσο διακτινισμού, προς εκμηδένιση των φυσικών αποστάσεων. Αλλιώς πως θα είχαμε γνωριστεί και θα μιλάγαμε βρε Λυδία μου? Τι θα ‘λεγες προς το παρόν και μέχρις ότου αντιμετωπιστούν τα ανακύπτοντα τεχνικά προβλήματα που αφορούν το γυαλί, να βγάλουμε μόνο το «παγερό»? ….Οι πιγκουΐνοι, περπατάνε αδέξια στον έρημο παγωμένο και λασπωμένο δρόμο αλλά δίπλα-δίπλα! ….Εμείς, περπατάμε σε μεγάλους, πολυσύχναστους, ενίοτε παγωμένους και συχνότατα λασπωμένους δρόμους, αλλά αποφεύγουμε να βρεθούμε δίπλα – δίπλα. Πίσω ή [κατά προτίμηση] μπροστά από κάποιον, αλλά οπωσδήποτε μόνοι….στο δικαιωματικά δικό μας και μη δεκτικό μοιρασιάς χώρο…..Συνήθως!

  9. Βεατρίκη!!! Πάλι άφησες ίχνη!

  10. Ωραια κουβεντα Βιβη μου..περπατα διπλα μου και γινε φιλος μου!καλο σου βραδυ.

  11. Δίπλα σου περπατώ…με βλέπεις :)))

Σχολιάστε

