Πότε …θα πάμε διακοπές????

Νοιώθω μια ακατάσχετη επιθυμία για διακοπές και μάλιστα …..σε παραλία σε παρακαλώ!!!

Φταίει και η ζέστη…εκτός των άλλων!!!

Έλα όμως που αυτό ..δυστυχώς …..αργεί ακόμα!

Ας περιοριστώ λοιπόν σε …..…οφθαλμόλουτρα!!!!

8 Σχόλια to “Πότε …θα πάμε διακοπές????”

  1. καλο ειναι και αυτο ..απο το τιποτα;Εξαλλου η φαντασια σε πηγαινει οπου θελεις ,εντελως δωρεαν χαχαχααχκαλο βραδυ ματια μου ,να\’σαι καλα!

  2. Μετά τις 4/7 σε πολλά μέρη!!!Ανυπομονώ!!! :))))

  3. Βάλε 4/8 και βλέπουμε!! Άστα… είναι και εκείνο το μηχανογραφικό!!!!!

  4. Α δεν ξέρω εμένα στις 3/7 τελειώνει η εξεταστική μου στις 4 έχω εξαφανιστεί!!! 😉

  5. Ωχ και μετά όταν βγουν και τα αποτελέσματα θα πρέπει να ψάχνετε και σπίτι…!!!"Φέτος μένετε Ελλάδα μάλλον…" 😉

  6. Μάλλον! Άστα να πάνε!!!

  7. Οι διακοπές ξεκινάνε από τον καιρό που αρχίζεις να τις σκέφτεσαι και να τις προσμένεις κάνοντας σχέδια… λέω εγώ τώρα για να παρηγοριέμαι!!!Καλό ξημέρωμα… περνάει γρήγορα ο καιρός!! :)))

  8. "Θελω επειγοντως διακοπες" η κατασταση ετσι..? 🙂 υπομονη…τα καλυτερα ερχονται…!

Σχολιάστε

