Για σένα……!!!!

 

 

 

ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ

Πήγα στην αγορά με τα πουλιά
Κι αγόρασα πουλιά
Για σένα αγάπη μου
Πήγα στην αγορά με τα λουλούδια
Κι αγόρασα λουλούδια
Για σένα αγάπη μου
Πήγα στην αγορά με τα σιδερικά
Κι αγόρασα αλυσίδες
Βαριές αλυσίδες
Για σένα αγάπη μου
Και μετά πήγα στην αγορά με τους σκλάβους
Και σ’ έψαξα
Αλλά δε σε βρήκα αγάπη μου

 

Jaques Prevert

Από τη συλλογή “Paroles”

4 Σχόλια to “Για σένα……!!!!”

  1. Μοναδικό!!!!!! Καλά που δεν την βρήκε!Λιτό και παραστατικότατο..και η μουσική επένδυση τόσο γαλήνια σε αντίθεση με τα πάθη του αλυσσιδοκράτορα!!—-Αχ Βιβή μου, εκείνο το κομμάτι με την τζαζ που μούστειλες ήταν το κάτι άλλο.. Ο,τι δεί για διάλειμμα.. Χώρια του Καβάφη το ωραίο και αλησμόνητο, δηλαδήΦιλιά πολλά

  2. Χαχαχα!!! Είσαι φοβερή …τέρμα!!!

  3. Ετοίμασε μια φυλακή και τώρα;; Με τις αλυσίδες του θα δέσει τα όνειρά του και μετά θα πεθάνει μαζί τους… Προσφορά στην αγάπη του ο θανατός του θα είναι!!

  4. Δεν είναι αγάπη αυτή αγοραπωλησία είναι!!!χιχιχΦιλάκια από ένα παλιάνθρωπο!!! ;))

Σχολιάστε

